משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 190₪

Proud Proud
Proud Shop Bag 0
3 דקות תזונה

מכמות החלבון ועד הטעם – על בחירת חטיפי חלבון מומלצים

מאחר והגעתם עד לכאן, אנו יכולים להגיד עליכם בוודאות (כמעט מלאה) כמה דברים: אתם ספורטאים/מתאמנים, צורכים/מתעניינים בצריכת חטיפי חלבון ורוצים לדעת מה מגדיר חטיף כמומלץ. אז רגע לפני שאתם רוכשים עוד חטיף שקיבלתם עליו המלצה מבלי שאתם באמת יודעים את איכויותיו, אנו שמחים לשתף אתכם במידע רב על חטיפי חלבון מומלצים! איך בוחרים חטיף חלבון […]

מאחר והגעתם עד לכאן, אנו יכולים להגיד עליכם בוודאות (כמעט מלאה) כמה דברים: אתם ספורטאים/מתאמנים, צורכים/מתעניינים בצריכת חטיפי חלבון ורוצים לדעת מה מגדיר חטיף כמומלץ. אז רגע לפני שאתם רוכשים עוד חטיף שקיבלתם עליו המלצה מבלי שאתם באמת יודעים את איכויותיו, אנו שמחים לשתף אתכם במידע רב על חטיפי חלבון מומלצים! איך בוחרים חטיף חלבון ומה מגדיר אותו כמומלץ ומתאים בעבורכם? התשובות ממש כאן לפניכם!

דגשים לבחירת חטיפי חלבון מומלצים

כמתאמנים, יש לכם מודעות גבוהה למה אתם מכניסים לגופכם. אתם יודעים לבטח טוב יותר מאיתנו כי ישנם לא מעט מותגים המשווקים חטיפי חלבון, אך האם כולם ראויים לתואר "מומלצים"? את תו האיכות הנחשק הזה ראויים לקבל רק החטיפים שעומדים בתנאים הבאים:

  • כמות החלבון בחטיף – את חטיפי החלבון אתם רוכשים מסיבה אחת בלבד: רצונכם לצרוך חלבון בקלות ואפס התעסקות, בדגש על חלבון איכותי ובכמות נאה. מכאן, שהדבר הראשון שראוי לבדוק הוא כמה גרם חלבון יש בחטיף בו אתם מתעניינים? בחטיף חלבון של proud במשקל 29 גרם לדוגמא, יש כ-11 גרם חלבון!
  • קלוריות בחטיף – באימונים שלכם אתם שורפים המון קלוריות, והדבר האחרון שיש לכם עניין בו הוא לצרוך כמות גדולה של קלוריות בחטיף (אין לכך שום הצדקה!). ולכן, ראוי שתבדקו כמה קלוריות יש בכל חטיף חלבון. אנחנו ב-proud שמחים להציע חטיפי חלבון עם 99 קלוריות ליחידה וללא סוכר כמו כן גם אבקת חלבון ללא סוכר
  • התאמה לאורח החיים שלכם – על מנת שחטיף החלבון יקבל מכם את התואר "מומלץ", הוא חייב לעמוד בתנאי סף: התאמה לאורח החיים שלכם. ולמה אנו מתכוונים? חייו של כל מתאמן נשענים על אורח חיים מסוים – מטבעונות ועד אורח חיים מסורתי. אנו שמחים לבשר כי כל המוצרים שלנו, לרבות חטיפי חלבון מומלצים, כשרים! כמו כן, אנו שמחים להציע גם חטיפי חלבון טבעוניים
  • טעם ומרקם משובחים – כל עוד טעמם של החטיפים לא יהיה טוב, לא משנה כמה הם יצטיינו בכמות חלבון ומספר קלוריות. אנו שמחים להציע לכם קולקציית חטיפים טעימה ומגוונת המותאמת לטעם הישראלי! אז מהו הטעם המועדף עליכם – בננה טופי, לאטה מקיאטו או קשיו קרמל?
  • מחיר החטיפים – לא נחדש לכם כי צריכת חלבון באמצעות חטיפים מותנית בהשקעה כספית. האם היא צריכה להיות בהכרח כבדה ומעיקה? בוודאי שלא. חטיפי חלבון מומלצים יוצעו לכם במחירים הוגנים ונוחים, כך שתוכלו להתמיד בצריכתם ובאמצעותם לצרוך את כמות החלבון המומלצת בכל יום. 

לעמול שעות במטבח על הכנת מטעמים הגדושים בחלבון? זו אפשרות. עם זאת, ישנה אפשרות נוספת: להקל על עצמכם ולזכור כי ניתן לצרוך חלבון גם עם חטיפים טעימים, עשירים ומפנקים! כעת, כשאתם יודעים איך לבחור חטיפי חלבון מומלצים, כל שנותר לכם הוא לבחור את הטעמים המועדפים עליכם. בתיאבון!

שתפו כדי שלכולם יהיה בריא וטעים Proud Instagram Proud Facebook

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Proud Element Proud Element Proud Element Proud Element
Proud Close