משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 190₪

Proud Proud
Proud Shop Bag 0
3 דקות תזונה

האם חטיף חלבון מתאים רק למתאמנים?

אם היינו צריכים לנחש, את השאלה שמופיעה בכותרת שאלתם את עצמכם (או את הסובבים אתכם) לא אחת. ואכן, רבים מאמינים כי החטיפים העשירים בחלבון, מיועדים אך ורק לספורטאים ואנשים הפעילים גופנית. האמנם? אנחנו ב-PROUD גאים להשיב על השאלה בהרחבה, וגם לתת כבר עכשיו ספוילר לסקרנים שביניכם: גם במידה שאינכם פעילים גופנית, חטיף חלבון יכול להיכלל […]

אם היינו צריכים לנחש, את השאלה שמופיעה בכותרת שאלתם את עצמכם (או את הסובבים אתכם) לא אחת. ואכן, רבים מאמינים כי החטיפים העשירים בחלבון, מיועדים אך ורק לספורטאים ואנשים הפעילים גופנית. האמנם? אנחנו ב-PROUD גאים להשיב על השאלה בהרחבה, וגם לתת כבר עכשיו ספוילר לסקרנים שביניכם: גם במידה שאינכם פעילים גופנית, חטיף חלבון יכול להיכלל בתפריטכם. 

"חטיפי חלבון מיועדים בכלל למתאמנים, לא?"

אז מדוע אנשים בטוחים ומשוכנעים כי חטיפי חלבון מיועדים רק למתאמנים? ישנן כמה סיבות עיקריות:

  • לרוב, הפרזנטורים המפרסמים את חטיפי החלבון "בנויים" ולבושים בבגדי ספורט
  • לא מעט פרסומות לחטיפים מצולמות בחדרי כושר / מתעדות אימון גופני
  • החטיפים ממותגים פעמים רבות כחטיפים למתאמנים


כפי שאתם מבינים, אי אפשר באמת להאשים את אלו שמאמנים כי החטיפים מיועדים למתאמנים בלבד. עם זאת, גם במידה שאינכם מתאמנים (וכאן נוסיף כוכבית: מומלץ מאד שתתחילו לעשות זאת), חטיפי החלבון יכולים להתאים לכם. לא נופתע אם בשלב זה אתם שואלים את עצמכם: "איך חטיפים אלו בכלל יכולים לתרום לי?", וגם לשאלה זו יש לנו תשובה.

האם חטיף חלבון מתאים רק למתאמנים.

האם גופכם מקבל את כמות החלבון לה הוא זקוק?

לא משנה בני כמה אתם, מהו המין שלכם וגם הגיל שלכם אינו רלוונטי: גופכם זקוק לחלבון. נקודה. הבעיה היא שבעולם המתנהל בקצב סופר מהיר, לא תמיד יש את הפנאי לחשב כל גרם של חלבון שנכנס/לא נכנס לגוף, ובטח שלא להכין ארוחות שקולות ומדודות המכילות את כמות החלבון המומלצת. ולאן אנחנו חותרים? ישנה סבירות (ואפילו די גבוהה) שגופכם אינו מקבל את כמות החלבון לה הוא זקוק, וכאן נכנס לתמונה חטיף חלבון של proud המכיל כ-20 גרם חלבון.

חטיף חלבון ראוי למקום במזווה, בתיק ובגופכם

את כמות החלבון היומית שעליכם לספק לגוף תוכלו לחשב על פי הנוסחה הבאה: 0.8 גרם על כל קילוגרם בגוף לאדם שאינו פעיל גופנית. ובחישוב פשוט: במידה שאתם שוקלים 65 ק"ג, הרי שכמות החלבון המומלצת לכם היא 52 גרם. כל עוד תוכלו לספק לגוף את החלבון באמצעות דגים, גבינות, ביצים וקטניות – מעולה. עם זאת, מה קורה בימים בהם "המקרר ריק", לא התארגנתם על אוכל מראש ואתם כל היום בנסיעות ובפגישות? חטיף חלבון יסגור לכם פינה וימנע מצב של חוסר בחלבון. 

"מוצרי חלבון נוספים יוכלו להתאים לי במידה שאיני מתאמן?"

התשובה היא שכן. את וופל החלבון ואבקות החלבון של PROUD תוכלו לצרוך בכל מקרה, כאשר יש להקפיד על צריכה מאוזנת. כלומר, להבטיח כי אתם לא מחסירים מהגוף חלבון מצד אחד, ואילו מהצד השני לא להפריז בצריכה שכן גם היא אינה מומלצת. חשוב להדגיש: תרומתה של הפעילות הגופנית לבריאות הפיסית והנפשית – אדירה. אינכם פעילים גופנית? אין טיימינג טוב יותר מאשר הרגע הספציפי הזה להתחיל!

לפרטים נוספים ורכישת חטיף חלבון של PROUD, התקשרו – 1-700-50-79-79

שתפו כדי שלכולם יהיה בריא וטעים Proud Instagram Proud Facebook

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Proud Element Proud Element Proud Element Proud Element
Proud Close